Nieuws week 40

Uitslag Competitie senioren
Afgelopen zondag won OST 1 de thuiswedstrijd tegen Oud Ootmarsum met 3-0. Ons Streven begon goed aan de wedstrijd en nam direct een voorsprong van 8 meter. Deze werd langzaam uitgebouwd tot een voorsprong van 35 meter op een zwaar bespeelbare baan. Uiteindelijk werd de voorsprong snel uitgebouwd naar een schot voorsprong. De 2e ronde was een kopie van de eerste ronde en ook deze won Ons Streven met 80 meter. De laatste ronde hadden de spelers uit Oud Ootmarsum meer vaart en hadden de spelers van OST enkele mindere schoten. 3 schoten voor het einde kwam Oud Ootmarsum op voorsprong. Uiteindelijk won Ons Streven deze ronde ook met 50 meter na 2 mindere schoten van Oud Ootmarsum.

Programma competitie junioren
Aanstaande zondag 6 oktober competitie junioren wedstrijddag 3 met de volgende wedstrijd:

OST D – Steeds Vooruit D

Marathon Bussloo

Op zaterdag 2 november is de Marathon van Bussloo. Er zijn verschillende klassen (zie club-app). Teams bestaan uit 3, 4  of 5 spelers. Opgave voor deelname is mogelijk tot 26 oktober as. Stel een team samen en geef je op bij Alfons Tijink.

Elke donderdag training op de baan

Elke donderdag is er training voor alle leden op de eigen veldbaan om 20.00 uur.

Programma verderop
Zondag 13 oktober : competitiezondag 4 senioren