Beuningen kampioen na onderlinge wedstrijd tegen Ons Streven 1

Vandaag stond de topper op het programma tussen de nummer 1 en nummer 2. Ons Streven moest minimaal 2 rondes winnen om er een beslissing uit te trekken. De eerste ronde ging gelijk op, maar Beuningen lag de hele ronde tussen de 5 en 15 meter voor. Ons Streven had enkele mindere schoten, maar hier profiteerde Beuningen niet van. Het laatste schot was bepalend en Beuningen won de ronde met 15 meter. De 2e ronde begon Ons Streven een stuk beter. Beuningen had enkele mindere schoten en Ons Streven had al snel een voorsprong van 40 meter. Een misser aan de kant van Ons Streven zorgde dat de voorsprong was verslonden tot 1 meter. Daarna hadden beide teams enkele mindere schoten maar bij het laatste schot lang Beuningen 15 meter voor. William Hobbelink schoot het kampioenschap eenvoudig binnen. De 3e ronde gooiden beide teams niet hun beste ronde en Beuningen won met 60 meter.

Na afloop was het de laatste wedstrijddag in de kantine, Ronald Meinders (RMT) draaide zijn plaatjes en Jan Damhuis had warme hapjes naast het koude bier!