Ons Streven wint overtuigend van de Toekomst

Zondag 13 oktober moest Ons Streven de altijd lastige uitwedstrijd tegen de Toekomst spelen. De Toekomst miste enkele basisspelers terwijl Ons Streven op oorlogssterkte was. Dat zag je ook direct terug in de wedstrijd. Ons Streven nam direct het initiatief en lag na 4 schoten al 40 meter voor. Uiteindelijk resulteerde dit in een winst van een schot. De 2e ronde lukte alles bij Ons Streven wonnen ze deze ronde met 2 schoten. De 3e ronde bleef iets spannende, maar Ons Streven kwam niet in gevaar en won ook deze ronde met 80 meter.

Na alweer een goede 3-0 overwinning staat Ons Streven bovenaan met 12 punten uit 4 wedstrijden. De aankomende wedstrijden zijn tegen Beuningen 1, Mander en uit naar Vooruitzicht. En daarna kan de balans worden opgemaakt.