Ons Streven 1 wint ook haar 2e competitiewedstrijd

Afgelopen zondagmorgen speelde OST 1 de uitwedstrijd tegen Beuningen 2. In de 1ste ronde begonnen beide teams sterk. Na enige tijd wist Ons streven de voorsprong te vergroten. Achterop de baan zag Beuningen nog kans om de voorsprong van Ons Streven te verkleinen. Echter wist Beuningen hier niet goed genoeg te gooien waardoor de voorsprong van Ons Streven nog groter werd. Het 1ste punt ging naar Ons streven. In de 2de ronde wist Beuningen een sterk los schot te plaatsen, hier had Ons Streven echter een sterk antwoord op waardoor ze een voorsprong kregen van 5 meter. Hierna wist Beuningen wederom sterk te gooien, hier kreeg Ons Streven een slechte val waardoor Beuningen de voorsprong kreeg. Het schot hierna kon  Beuningen echter niet op deze manier verder presteren waardoor Beuningen achter kwam te liggen. Ons Streven liet deze voorsprong niet meer los en ging deze uitbreiden waardoor ze deze ronde met 1 schot voorsprong wonnen. De 3de ronde gingen beide teams wederom sterk van start. Toch was het weer Ons streven dat beter speelde en deze ronde wist te winnen met uiteindelijk een voorsprong van circa 50 meter.